Obchodní podmínky

Všeobecná ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro dodávky krmiv, chovatelských potřeb a služeb od společnosti www.pejskuvraj.cz na území ČR, pokud tomu není uvedeno jinak. Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

Objednání zboží a služeb

V našem e-shopu www.pejskuvraj.cz můžete elektronicky nakupovat přímo z pohodlí Vašeho domova, a to non-stop. Objednávat si můžeme pomocí nákupního košíku přes e-shop, telefonicky, emailem či písemně na naši kontaktní adresu. Zavazujeme se, že našim odběratelům budeme dodávat zboží v perfektním stavu. V případě, že během doby, kdy bylo zboží kupujícím objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo k výrazné změně ceny dodávaného zboží ze strany dodavatele, vyhrazujeme si právo objednávku po předchozí dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme v případě, kdy výrobce přestane objednaný produkt dodávat nebo uvede na trh novou verzi produktu, popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

Potvrzení objednávky

Objednávka je přijata do 24 hodin od odeslání objednávky ze strany kupujícího, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

Zrušení objednávky

Každou objednávku můžete do 60 minut od odeslání objednávky zrušit, a to e-mailem (pejskuvraj@email.cz). Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

 

Poštovné, doprava

1. prostřednictvím České pošty

Nabízíme možnost zaslání Vaší objednávky prostřednictvím služeb České pošty. Úhrada za zboží probíhá buď převodem na náš bankovní účet nebo dobírkou.

Veškeré platební údaje najdete v e-mailu potvrzujícím přijetí Vaší objednávky.

 

 

Doporučený balíček: Žádný z rozměrů nesmí přesahovat 60 cm a součet všech tří rozměrů zásilky nesmí přesahovat 90 cm. Doba dodání od podání zpravidla cca 2-4 dny. Maximální hmotnost zásilky je 2kg.

 

Balík do ruky: Doručení do 1 – 2 pracovních dnů. Nutností je uvedení telefonního čísla. Maximální hmotnost balíku je 30kg. V den odeslání obdržíte SMS s podacím číslem zásilky. Stav doručení je možné sledovat na webu České pošty. V případě nezastižení příjemce je balík uložen na nejbližší poště po dobu 5 pracovních dnů. Příjemce může požádat na poště (i telefonicky) o opětovné dodání zásilky v konkrétní den.

 

Balík na poštu: Doručení do 1 – 2 pracovních dnů na kteroukoliv z více než 2 700 pošt v České republice. Nutností je uvedení telefonního čísla. Maximální hmotnost balíku je 30kg. V den odeslání obdržíte SMS s podacím číslem zásilky. Stav doručení je možné sledovat na webu České pošty.

 

V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci do 24 hodin u dopravce, který Vám zásilku doručil.

.

V případě špatně zvolené výše poštovného bude zákazníkovi účtováno dle odpovídající hmotnostní kategorie.

 

Při objednávce nad 3500 Kč (do hmotnosti 15kg) je poštovné zcela zdarma.
U objednávek nad 3500 Kč je účtován poplatek v případě platby na dobírku ve výši 40 Kč.

 

2. Osobní odběr

Osobní odběr Brno - Vinohrady, Brno - Líšeň, Viničné Šumice

Při vyplnění objednávky uveďte místo odběru (Brno-Vinohrady, Brno-Líšeň či Viničné Šumice). Jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí, budete informováni telefonicky, prostřednictvím SMS či e-mailu.

Dohodnutý termín vždy musí vyhovovat jak kupujícímu tak prodávajícímu. Platba za objednávku proběhne předem převodedm na náš bankovní účet. Hotovostní platby nepřijímáme.

Osobní odběr na těchto výše uvedených odběrných místech je zdarma.

Adresa pro vyzvednutí objednávky:

  • Mutěnická 9, Brno - Vinohrady (vždy po domluvě - v odpoledních a večerních hodinách)
  • Molákova 5, Brno - Líšeň (kadeřnictví Nika, provozní doba: PO-PÁ 8-19h.)
  • Viničné Šumice 456

 

3. Rozvoz Brno - Vinohrady + Líšeň   

Pro zákazníky z Brna (MČ Vinohrady + Líšeň) nabízíme možnost rozvozu objednávek. Rozvoz v této lokalitě je zdarma.

Před realizací závozu Vás budeme telefonicky kontaktovat pro upřesnění data a času. Platba za zboží probíhá předem na bankovní účet. Před dovozem Vás budeme telefonicky kontaktovat pro dohodnutí konkrétního dne a času dovozu, který bude oběma stranám vyhovovat.

 

4. Rozvoz Viničné Šumice a okolí *

Pro zákazníky z Viničných Šumic a blízkého okolí* (viz níže) nabízíme možnost rozvozu objednávek ZDARMA.


* Viničné Šumice, Kovalovice, Pozořice, Tvarožná, Sivice, Rousínov - Vítovice.

 

Platba za zboží probíhá předem na bankovní účet. Před dovozem Vás budeme telefonicky kontaktovat pro dohodnutí konkrétního dne a času dovozu, který bude oběma stranám vyhovovat.

 

Dodací lhůta

Dodací lhůta začíná dnem obdržení závazné objednávky. Zboží, které máme na skladě, expedujeme do 3 následujících pracovních dnů ode dne potvrzení objednávky, není-li uvedeno jinak. Dodací lhůta na zboží, které není na skladě, je obvykle 2-20 pracovních dnů. Zboží po naskladnění ihned odesíláme na Vaši adresu. Naskladňování zboží probíhá každý týden ve čtvrtek a pátek. Zbytečně nechceme protahovat čekání Vás a Vašich pejsků. Neodpovídáme za zpoždění dodávky z důvodů zdržení ze strany našich dodavatelů či spedičních firem (Česká pošta). Pokud dojde ke zpoždění dodací doby, budeme vás neprodleně informovat o jejím prodloužení. V den, kdy bude zboží odesláno, Vás budeme kontaktovat e-mailem.

Reklamace zboží a záruka

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží v původním nepoškozeném obalu vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Zboží zaslané na dobírku nebude z naší strany přijato. Náklady spojené s vyměňováním zboží nese vždy v plné výši kupující. K výměně nepřijmeme zboží jakkoliv znečištěné, neočištěné od srsti, chlupů apod.! Takové zboží bude zákazníkovi vráceno. V takovémto případě hradí poštovné zákazník. Za vady vzniklé spediční službou v žádném případě neručíme! Doporučujeme Vám nepřebírat si poškozený balíček! V případě poškození zboží při přepravě si zákazník reklamaci řeší sám s přepravcem (s Českou poštou). Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.


Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním


Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci e-mailem, telefonicky či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne však na dobírku) na naši adresu (viz. níže)
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu a kontakt
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží z naší strany. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace. Zjevné vady zboží oznamuje zákazník ihned, nejpozději pak do 3 dnů ode dne dodání zboží. Skryté vady zboží zákazník reklamuje do 14 dní ode dne dodání zboží. Vzhledem k charakteru krmiv, jež jsou zbožím podléhajícím zkáze se specifickými nároky na uskladnění, nebudou pozdější reklamace vyřizovány. Po uznání reklamace bude zákazníkovi zboží vyměněno nebo vrácena uhrazená kupní cena. Zboží musí být vráceno v původním obalu. Doba vyřízení reklamace záleží na druhu krmiva a druhu reklamované vady.
Výměna a vrácení zboží do 14-ti dnů bez uvedení důvodu: je možné stejným způsobem jako u reklamace. V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČO) a pouze v případě, kdy zákazník není přítomen při převzetí zboží (tedy balíky, dobírky). V ostatních případech dle zákona tento nárok zaniká! Důrazně doporučujeme při osobních odběrech a přivezení zboží kurýrem si zboží zkontrolovat. K odstoupení od kupní smlouvy je nutný originál doklad o koupi. V případě, že jednáním zákazníka vznikne prodávajícímu škoda ve smyslu §55 odst. 1, je kupující povinen tuto škodu uhradit (zejména neúplný obsah, poškozený obsah atp.).

Náklady spojené s vyměňováním a vrácením zboží nese vždy v plné výši kupující.  

Reklamované zboží přejmeme nepoškozené, kompletní, v originálním obalu či neodstraněnou visačkou, včetně faktury s číslem objednávky zaslané doporučeně (za případnou ztrátu neručíme a reklamace zásilky řeší odesílatel zásilky, doporučujeme tedy zboží pojistit). Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

 /

Před reklamací, výměnou či vrácením zboží nás vždy nejprve kontaktujte pomocí emailu.

 

Adresa pro zaslání zboží při reklamaci či vrácení:

Ing. Lukáš Pustina

Viničné Šumice 456

664 06
 

 

UPOZORNĚNÍ: Objednávka je závazná dle Občanského zákoníku § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb. V případě nevyzvednutí zásilky ze strany zákazníka zaslané na dobírku, bude bez výjimky požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek ve výši 200,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami www.pejskuvraj.cz a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré výše uvedené nesplacené pohledávky, budou postoupeny právnímu oddělení.


Důležité kontakty:
Provozovatel obchodu:
www.pejskuvraj.cz


Fakturační adresa:
Ing. Lukáš Pustina
Mutěnická 4137/9
628 00 Brno
IČ: 75560984
tel.: +420 737 681 908
e-mail: pejskuvraj@email.cz

 

Korespondeční adresa:

Ing. Lukáš Pustina

Viničné Šumice 456

664 06

 

Číslo bankovního účtu: (pro platby převodem) 2199735053/0800. Jako variabilní symbol uvádějte číslo objednávky (naleznete v emailu potvrzujícím přijetí objednávky). Nejsme plátci DPH. Všechny ceny uvedené v obchodě www.pejskuvraj.cz jsou včetně DPH.
NEVLASTNÍME KAMENNOU PRODEJNU!

 

Chyby a omyly v textu a ve vyobrazení jsou vyhrazeny. Prosíme, berte na zřetel, že ne vždy jsme schopni dodržet uvedené dodací lhůty v důsledku zdržení na straně dodavatelů z různých důvodů. Tímto se omlouváme za případné komplikace a prosíme o Vaše pochopení v případě výjimečného nedodržení dodací lhůty. V případě takové situace Vás neprodleně informujeme o posunutí termínu dodání. V žádném případě nezodpovídáme za případné zdržení v dodávce, které by bylo způsobeno jakoukoliv spediční službou.
 

 

 

 

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku